marți, 17 ianuarie 2017

Dragă tată...

Dragă tată...
Tu ai fost si vei rămâne
Mereu o parte din mine
Care a fost fericită
Dar acum e veștejită


Tu ai fost si vei rămâne
Pentru mine-un mare nume
Un nume cu greutate
Pentru mine, mai aparte...
Care-i un om mare , de fapt
Ce e greu de egalat
Ai facut atâtea bune
Dar ai plecat de pe lume
Și-ai plecat acolo sus
Că soarele la apus
Tu de acolo nu mai vii
Nu-ți mai vezi ai tăi copii
Si nici pe a ta nevastă
Care te așteaptă acasă

Când boala in tine a dat
Puterea toată mi-a furat
Mi-a luat orice speranță
Care să-mi țină o nuanță
O nuanță de iubire
Mândrie și fericire
Chiar de ești acolo sus
Și speranța mea s-a dus
Niciodata n-am să uit
Cine de mic m-a crescut
Noi mereu te vom iubi
Și-n inima noasta vei fi
De unde nu vei pleca
Pana v-om descăleca

Chiar daca sus ai plecat
De tine nu am uitat
Nu vom uita niciodată
Fiindca ai fost al nostru tată
Poate ca de acolo sus
O să vezi ce am ajuns
Și-ti mai spun odată , tată
N-O SA TE UIT NICIODATA!



Autor:                  Vasi Ciocotiș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu